.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
چند روز مانده به آغاز بکار دولت سیزدهم؛
کابینه رئیسی متفاوت از لیست‌های منتشره در فضای مجازی/ حضور مخبر، سردار وحیدی و شمخانی در دولت رئیسی قطعی شد
اکثر قریب به اتفاق لیست‌هایی که منتشر شده به دور از واقعیت هستند و شاید فقط 30 درصد از چینشی که برخی رسانه‌ها برای کابینه ابراهیم رئیسی پیش‌بینی کرده‌ و یا احتمال داده اند، درست باشد...

شمال نیوز: مراسم تنفیذ و تحلیف سید «ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور منتخب 11 و 14 مردادماه کابینه رئیسی متفاوت از لیست‌های منتشره در فضای مجازی/ حضور مخبر، سردار وحیدی و شمخانی در دولت رئیسی قطعی شدبرگزار و دولت او تا چند روز دیگر رسماً فعالیت خود را آغاز خواهد کرد؛ بنابراین گمانه‌زنی‌ها در مورد کابینه رئیسی به اوج خود رسیده و تا کنون لیست‌های مختلفی در فضای مجازی، رسانه‌های خبری و حتی روزنامه‌ها منتشر شده است.

برآیند و خروجی انتشار لیست های گوناگون در رسانه ها و شبکه های اجتماعی یک اقدام خاص بوده؛ آنهم «سکوت»! رویکردی که رئیسی در جریان کاندیداتوری اش برای انتخابات ریاست جمهوری در پیش گرفته بود و تا روزهای آخر و حتی روز آخر خیلی مشخص نبود که قاضی القضات وقت بالاخره وارد گود انتخابات ریاست جمهوری می شود یا نه؟! حالا به نظر می رسد همین سیاست در خصوص افراد کابینه او در نظر گرفته شده است تا شاید روز آخر خیلی ها از اسامی که او به مجلس خواهد داد، به اصطلاح سورپرایز (شگفت زده) شوند.

پیشتر اسامی برخی اعضای کابینه که به واقعیت های احتمالی نزدیک خواهند بود، منتشر شد و حتی نظرسنجی برای اخذ نظرات روزنامه نگاران و خبرنگاران، کارشناسان و خبرگان و مردم عادی در این سایت انجام شد که نتایج آن طی روزهای آتی منتشر می شود.

دیروز همچنین، روزنامه سازندگی ترکیبی از کابینه رئیس جمهور منتخب را منتشر کرده است که در بین لیست منتشر شده اسامی دو وزیر فعلی دولت روحانی همچون امیر حاتمی وزیر دفاع و محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی به چشم می خورد. افرادی که مطابق با شنیده ها در بین گزینه های در حال بررسی هستند، اما بعید به نظر می رسد گزینه نهایی سید «ابراهیم رئیسی» برای دولتش باشند.

پیگیری‌های خبرنگار «تابناک» حکایت از این دارد که اکثر قریب به اتفاق لیست‌هایی که منتشر شده به دور از واقعیت هستند و شاید فقط 30 درصد از چینشی که برخی رسانه‌ها برای کابینه ابراهیم رئیسی پیش‌بینی کرده‌ و یا احتمال داده اند، درست باشد.

قطعا کابینه‌ای که ابراهیم رئیسی برای رأی اخذ اعتماد به مجلس معرفی خواهد کرد، بسیار متفاوت از لیست‌های موجود است و بنا به آنچه بعضا برخی نزدیکان به او می گویند، بسیاری را متعجب خواهد کرد.

همچنین استعلام‌های امنیتی برای برخی از وزرا و معاونان رئیس‌جمهور به پایان رسیده و تا کنون حضور «محمد مخبر» رئیس ستاد اجرایی فرمان امام به عنوان معاون اول و سردار «احمد وحیدی» وزیر اسبق دفاع به عنوان وزیر کشور و «علی شمخانی» به عنوان دبیر شورای عالی امنیت ملی و سه رکن اساسی و مهم قوه مجریه قطعی شده است./ تابناک

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.104 seconds.